Fastbox na 16.45uur op werkdagen en in weekend

De Solar Fastbox service is alleen beschikbaar op werkdagen tot 16.45uur.

{{cart.Info.Name}}

Je kan de winkelwagen verwijderen of opslaan

Customer Service

Hoe neem ik contact op?

Op deze pagina kun je gemakkelijk en snel de antwoorden vinden op al jouw vragen. Als je toch niet het gewenste antwoord kunt vinden, staan we altijd voor je klaar!

Neem dan contact op via e-mail of:

Online: en kies snel en gemakkelijk via de onderstaande 'Snelselectie' één van de opties. Belangrijk om te vermelden: alleen toegankelijk als je bent ingelogd

Telefoon: van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur via het volgende telefoonnummer: 088 - 765 27 88

Stuur ons een e-mail
/globalassets/nl/over-solar/customer-service/solar-qrcode-barcode-scannen-pakbon-v2-1200x675.jpg

Wist je dat?

Jouw pakbon is snel en makkelijk te vinden is door:

  • De QR-code te scannen, die op het adres-etiket van de doos staat
  • Of download je pakbon direct via het orderoverzicht in de webshop en/of app

 

Wanneer wordt mijn order geleverd?

● Nederland: voorraadartikelen die vóór 18:00 uur geplaatst worden, zullen de eerstvolgende werkdag geleverd worden

● Waddeneilanden: met uitzondering van Texel, 1 à 2 werkdagen, dit hangt ook af van de vertrek- en aankomsttijd van de boot

● België: twee werkdagen

Wat als een bestelling niet geleverd kan worden?

● ID Freight: De zending zal de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden worden

● DHL: De zending wordt de eerstvolgende werkdag nogmaals aangeboden of wordt afgeleverd bij een servicepunt van DHL in jouw buurt

Welke retourvoorwaarden zijn van toepassing?

30 dagen na levering
Minimale retourwaarde van €100,-
Onbeschadigd en in originele verpakking
● Standaard retourkosten €27.50
● Retourwaarde > €550 euro? 5% van de orderwaarde aan retourkosten

Een uitgebreidere versie van onze retourvoorwaarden vind je hier.

Moet ik tekenen voor mijn levering?

Om een correcte levering te garanderen, verzoeken wij je om te tekenen voor ontvangst.

Wanneer je voor de zending tekent, ga je ermee akkoord dat het aantal ontvangen producten overeenkomt met het aantal dat op de vrachtbrief vermeld staat en dat de goederen in onbeschadigde staat verkeren.

Waar kan ik mijn gegevens aanpassen?

● Wijzigingen omtrent e-mailadressen voor order- en verzendbevestigingen en facturen kun je sturen naar Customer Service

● Wijzigingen omtrent standaard adres- en contactgegevens kun je sturen naar sales

● Wijzigingen omtrent betaalgegevens kun je sturen naar debiteuren

Wanneer wordt mijn retour opgehaald?

Retour ingepland voor 18.00 uur? Afhaal eerstvolgende werkdag
● Vaste transportdagen? Deze komen te vervallen bij retour
● Op een specifieke dag je retour opgehaald hebben? Neem contact op met Customer Service

● Houd rekening met afwijkende ophaal-momenten voor de Waddeneilanden en België

Je kunt (op dit moment) géén tijd afspreken voor het ophalen van je retour

Veelgestelde vragen

  • Hoe meld ik een retour aan?

    Hoe meld ik een retour aan?

    Kies gemakkelijk één van de tools uit de Snelselectie of neem contact op via de telefoon of e-mail. .

  • Ontvang ik een retourlabel?

    Ontvang ik een retourlabel?

    Als je via de webshop een retour hebt gemeld, ontvang je nu geen retourlabel, wel een bevestiging via de mail. Is de retour gemeld via Customer Service? Dan ontvang je wel een label via de mail. .

  • Hoe werkt retourneren?

    Hoe werkt retourneren?

    Onze vervoerder ID Freight haalt altijd de retourgoederen op, bij de door jou opgegeven locatie. Print het retourlabel en plak deze vervolgens op de retourgoederen. Je kunt ook goederen inleveren bij een Service Centers. .

  • Kan ik een niet-voorraad artikel retourneren?

    Kan ik een niet-voorraad artikel retourneren?

    Als het artikel voor jou besteld is bij de leverancier zullen wij vooraf een aanvraag indienen bij de leverancier. Na akkoord van de leverancier zullen wij je op de hoogte brengen van de kosten. Pas na akkoord op deze kosten zullen we de goederen weer bij je ophalen. .

  • Kunnen pallets en haspels ook retour?

    Kunnen pallets en haspels ook retour?

    Pallets, haspels en bokken kun je melden bij Customer Service. Zorg ervoor dat je de benodigde informatie, zoals aantallen en afmetingen direct bij de hand hebt. Dan kan de chauffeur rekening houden met de beschikbare ruimte in zijn vrachtwagen. .

  • Wanneer ontvang ik mijn creditfactuur n.a.v. een retour?

    Wanneer ontvang ik mijn creditfactuur n.a.v. een retour?

    Voor voorraad artikelen is dat binnen 5 werkdagen, nadat de retour weer is opgehaald. Voor niet-voorraad artikelen is dat binnen 3 maanden. Let op! Het kan soms iets langer vanwege het ontvangen en verwerken van de order via de leverancier. .

  • Heb je een vraag over garantie of reparatie?

    Heb je een vraag over garantie of reparatie?

    Kies bij de Snelselectie op ''garantieverzoek''' of neem telefonisch of via e-mail contact op met Customer Service. .

  • Welke informatie is van belang voor garantie of reparatie?

    Welke informatie is van belang voor garantie of reparatie?

    Hou ordernummer of factuurnummer bij de hand. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, hebben we een duidelijke defect omschrijving nodig. .

  • Hoelang heb ik garantie op mijn artikel?

    Hoelang heb ik garantie op mijn artikel?

    De garantietermijn is iets dat bepaald wordt door de fabrikant. Neem contact op met Customer Service als je hierover meer informatie wilt ontvangen. .

  • Ik heb met spoed een nieuw artikel nodig, wat nu?

    Ik heb met spoed een nieuw artikel nodig, wat nu?

    Neem direct telefonisch contact op met Customer Service. Wijk kijken naar de mogelijkheden en zorgen voor de juiste oplossing. .

  • Geen garantie en toch repareren?

    Geen garantie en toch repareren?

    Stuur een mail naar customer service met zoveel mogelijk informatie over het artikel. Het is belangrijk om te vermelden dat het gaat om een reparatie buiten de fabrieksgarantie. Dan kunnen wij bekijken of reparatie mogelijk is. .

  • Is reparatie gratis?

    Is reparatie gratis?

    De kosten van reparatie zijn afhankelijk van de omstandigheden. We houden je vooraf op de hoogte van eventuele kosten. Pas na jouw akkoord zullen wij de reparatie in gang zetten. .

Aanbiedingen

Bekijk actuele aanbiedingen van Solar en onze leveranciers. Elke maand nieuwe aanbiedingen van je favoriete artikelen, nieuwe producten en winacties van leveranciers.
Bekijk de acties

Kennisbank

In onze kennisbank vind je inspiratie hoe je jouw bedrijfsvoering kunt stroomlijnen en in de toekomst duurzamere keuzes kunt maken binnen producten en diensten.
Doe kennis op